Her sektörde olduğu gibi, hizmet sektöründe de asıl rekabet gücünü, insan kaynakları oluşturuyor. Bu yüzden, ASE 'nin sahip olduğu en büyük değer yüksek niteliklere sahip çalışanları... Yaş ortalaması 26 olan çok genç ve son derece dinamik bir kadroya sahip olan ASE'de, herkes takım çalışmasına, karşılıklı sevgi ve saygıya çok önem verir. Bu da, yaptığımız işin kalitesine en iyi şekilde yansıyor.Tüm ASE çalışanları tek bir ortak hedef doğrultusunda hareket eder: " Müşteri Memnuniyeti". Kendilerini müşteri ihtiyaçlarını anlamaya ve en yüksek kalitede hizmet sunmaya adayan ASE çalışanları, firma kültürünü takım ruhu ve ortak hedefler doğrultusunda oluşturdu. Bu kültürü korumaya, geliştirmeye ve yeni gelenlere aşılamaya devam edeceğiz.

Değerlerimiz:

  • ASE çalışanları,
  • Aldığımız tüm görevleri başarıyla sonuçlandıracağımıza emin,
  • Yeniliklere açık ve öncü,
  • Tüm müşterilerimize verdiğimiz hizmetin mükemmel olması için çok çalışan,
  • Yaptığımız her işte sürekli gelişim bizim bir parçamız,
  • Kurum tecrübe ve birikimimizle "yapabiliriz" davranışını sergiler,
  • Bağlı bulunduğumuz hizmet ağına ve çalışma arkadaşlarımıza güven duyar, saygı gösteririz

İşe Alım

ASE kültürünün bir parçası olmaya, sektördeki tek Türk sermayeli firmada çalışmanın gururunu yaşamaya ne dersiniz ? Öyleyse, ASE' nin size sunduğu fırsatları hemen değerlendirin!
Açık pozisyonları incelemeden önce aşağıda belirtilen noktaları lütfen dikkatle inceleyiniz.
ASE'ye başvuran adayların, açık pozisyonlara tam anlamı ile uygun olmasının yanısıra, aşağıdaki temel özellikleri taşımaları gerekiyor:
-Minimum lise mezunu olmak
-Erkek adayların askerlik görevini tamamlamış olması
-Çalışmakta olan bir ASE personeli ile akrabalık ilişkisi bulunmamak

İşe alım, tüm pozisyonlar için birkaç aşamada gerçekleşiyor.
-İlk aşamada pozisyona göre genel yetenek sınavları yapılır.
-Bu sınavlarda başarılı olanların takım çalışmasına uygunluğu, yapılan grup çalışmaları ile belirlenir.
-Adaylar bu aşamaları geçtikten sonra son aşama olan mülakatlara katılırlar.
Daha kapsamlı bir değerlendirme yapmak amacıyla, yönetim kademeleri ve belirlenen bazı fonksiyonlar için kişilik analizi ve vaka çalışmaları uygulanır.

-Özgeçmişinizi bize (212) 503 73 08 numaralı fax ya da ik@ase.com.tr e-mail adresi aracılığıyla ulaştırabilirsiniz.
Başvurunuzla ilgili olarak en geç 15 gün içerisinde e-mail ile, e-maili olmayan adaylara telefon ile yanıt verilecektir.
Sorularınız için 444 00 28 den Devrim Eriş ile görüşebilirsiniz.

Çalışma Şartları ve Sosyal Haklar

Çalışma Saatleri: Günlük çalışma saatleri, idari birimlerde 8.30-18.30 arası. Öğle tatili ise 1 saat. İşin süreklilik gösterdiği departmanlarda ise nöbet düzeniyle çalışılıyor.

Yemek Yardımı: Yemekhanenin bulunduğu Hizmet Merkezlerimiz'de çalışanlar, yemekhane hizmetinden yararlanıyorlar. Görevi gereği sahada çalışanlara ise yemek ücreti veriliyor.

Ulaşım Yardımı: İstanbul'daki Hizmet Merkezlerimizde ulaşım ile ilgili uygulamalar şu şekilde:Personel Servisleri, Ulaşım Yardımı. Anadolu Hizmet Merkezleri'nde görev yapan çalışanlar, işe geliş gidişlerinde ASE araçlarından yararlanıyorlar. ASE araçlarından yararlanamayan personele ise ulaşım yardımı yapılıyor.

Diğer Haklar: Pozisyona ve yapılan işin özelliğine göre, şirket aracı ve cep telefonu sağlanıyor.

Ücretlendirme: ASE'de ücretler performansa göre adil şekilde belirleniyor ve piyasa ortalamasının üstünde yer alıyor.

Resmi Tatiller: Yılbaşı, Ramazan Bayramı, Kurban Bayramı, Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, Zafer Bayramı, Cumhuriyet Bayramı

NOT : ASE 365 gün, 24 saat hizmet veriyor. Yukarıdaki genel tatillerde bu hizmeti devam ettirecek nöbet çizelgeleri, departman müdürleri ve şefleri tarafından ihtiyaç doğrultusunda düzenleniyor.


ASE çalışanları, belirlenen ihtiyaçlar doğrultusundaki yurt dışı ve şirket içi eğitimlerinin yanı sıra, eğitim firmalarının düzenlediği çeşitli programlara da katılma olanağına sahipler.